به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان فارس، به مناسبت ۲۵ ذیالحجه (روز خانواده و تکریم بازنشستگان)، هیئتی به ریاست سهند زارعی، مدیر صندوق بازنشستگی استان فارس، با حضور در منزل حاج بیژن انصاری، از خانواده شهید علی انصاری، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و تبیین جایگاه خانوادههای آنان، از این خانواده محترم قدردانی کردند.
در این مراسم، هیئت همراه شامل فرماندار شهرستان ممسنی و تعدادی از رؤسای کانونهای بازنشستگان کشوری در شهرستان حضور داشتند.
شهید علی انصاری که از پرسنل حفاظت فرودگاه شیراز بود، در جریان حمله دشمن آمریکایی-صهیونی به فرودگاه شیراز طی «جنگ رمضان» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سهند زارعی در این دیدار، ضمن تجلیل از ایثارگری شهید معزز در راه امنیت و سربلندی ایران اسلامی، از پدر بزرگوار ایشان، حاج بیژن انصاری، که از بازنشستگان فرهنگی و از چهرههای معتمد و خوشنام شهرستان ممسنی است، قدردانی کرد.
وی افزود: «تربیت فرزند صالح، خود نوعی خدمت به جامعه است و ایستادگی خانوادههای شهدا، الگویی برای تمامی ایرانیان است.»
در پایان این دیدار، هیئت اعزامی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به خانواده شهید، از صبوری و استقامت آنان تجلیل کردند.